Hjälp, Co2 som är omöjlig att ställa in, trycksatt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Dannem
    • March 2019
    • 8

    Hjälp, Co2 som är omöjlig att ställa in, trycksatt

    Så jag råkade nyss starta igång ett litet växtakvarium o hade mitt co2 kit liggandes så efter att ha köpt ny probe slängde jag i den o kom ihåg vf jag tog bort den sist

    Allt är super o fungerar men ventilen man ställer trycket på är det som spökar. Får aldrig till det... just nu sitter det ingen backventil på ska sägas. Men hur jag än skruvar på ratten till gas så kommer inget eller allt samt att det kommer ut hela tiden just nu ur diffusern. Kontrollen får spel o piper 24/7.


    Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.



    vad ska jag börja fixa med?
    finns ingen smart runt borås, göteborg eller jönköping som för en liten peng kan tänka sig titta på skiten? Jag är alltid ute o flänger i jobbet.
  • Dannem
    • March 2019
    • 8

    #2
    Slet isär allt o själva nålen som trycks ner rör sig extremt kort. Ca 1mm. Nån som vet om det stämmer?

    Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.

    Kommentar

    • Dannem
      • March 2019
      • 8

      #3
      Magnetventilen va inte tät...
      alltså löst

      Kommentar

      Arbetssätt...