Bioplast Co2 anläggning

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Patrik_ki
    • July 2003
    • 18

    #16
    Förlåt att jag glömde svara här. En profistar armatur skulle kosta ca 790 kr medan en profistar proffessional ca 995 kr. Men dessa priser är för trogna kunder som kommer tillbaka… Så bli inte arga att ni betalat för mycket! Men jag skulle tro att fastpriset ändå skulle bli billigare en om du handlade via Internet. Jag väntar på svar om hur mycket en Box professional + med magnetventil och flaska kostar. Jag tror det blir lite billigare än jag hade köpt till det separat.

    Mvh Patrik K

    Kommentar

    • BULL
      • January 2002
      • 298

      #17
      Lite oftopic: Till vilken gas var det man inte fick ha fett på gängorna för då kunde det smälla?
      syrgas(oxygen)

      Kommentar

      • pyri
        • December 2002
        • 133

        #18
        Hej!

        Jag har köpt en bioplast diffusor men det kommer ju bara stora bubblor ut från den, ca 1,5 cm stora! Ska det vara så? Ifall det ska vara så klarar man ju sig lika bra utan diffusor ju!

        Smått panisk Rebecca :/
        540 liters kar med dolkstickstetra, svart neontetra, pansarmal, fjärilsciklid, guppi, bågfenciklid, siamesik algätare, ancistrus och CJ.

        Kommentar

        • AndreasN
          • July 2003
          • 2732

          #19
          Nej det ska komma små bubblor som ett moln. Nu känner jag inte till just exakt bioplasts diffusor men den kan ju knappast vara sämre.
          540 växter/sällskap, 105 kakaduor, 85 växter/sällskap, 25 växter

          Kommentar

          • defdac
            • January 2002
            • 12751

            #20
            Jag har köpt en bioplast diffusor men det kommer ju bara stora bubblor ut från den, ca 1,5 cm stora!
            En sånhär?
            http://www.aquatic-store.com/media/bioplast_co2_diffusor.JPG
            (lite oroväckande att Bioplast kallar det för "reaktor" när det är en diffusor)

            Ska det vara så?
            Nej då verkar det som keramikplattan på något sätt är tilltäppt.
            http://www.defblog.se

            Kommentar

            Arbetssätt...