Söker bra butik med akvarieväxter i Helsingborgsområdet

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • f_palsson
    • April 2013
    • 3

    Söker bra butik med akvarieväxter i Helsingborgsområdet

    Hej,

    Kan någon tipsa om bra butiker för akvarieväxter i Helsingborgsområdet? De jag besökt har ett ganska tråkigt utbud. Vill ha tag på lite snabbväxare just nu.

    / F
  • hannesc
    • December 2009
    • 13085

    #2
    internet.
    plantswap
    tradera
    facebookgrupper
    aquaristic.net

    Kommentar

    • Jesper Broman
      • November 2012
      • 3445

      #3
      Kolla det som Hannes tipsar om. Själv köper jag enbart växter av privatpersoner på nätet nuförtiden.
      Oftast billigt och väldigt bra kvalitet. Jag har inte råkat illa ut än iaf

      Och så får man växterna direkt hem i brevlådan, kan knappast bli bättre

      Kommentar

      • Juni
        • February 2014
        • 613

        #4
        Vem köper du då av? Om någon säljer får ni gärna höra av er! Växterna är ju dyrare än fiskarna och det är rena salladsbuffen i mitt kar! Hur förpackas de och håller de verkligen?
        Juwel trigon 190 liter, nystartat. Här bor Venestus, Lombardoi, Socolofi och min mal Malte som är en Ancistrus.

        Kommentar

        • hannesc
          • December 2009
          • 13085

          #5
          man köper av vem som helst som säljer det man vill ha.ungefär.
          förpackas i plastpåse o sen i kuvert.

          brukar hålla bra ja. de kanske inte ser jätte toppen ut när man sätter i dom i karet, men de tar ju sig o blir snygga med tålamod

          Kommentar

          • Helene&Andreas
            • January 2009
            • 1336

            #6
            Ursprungligen postat av Juni
            Vem köper du då av? Om någon säljer får ni gärna höra av er! Växterna är ju dyrare än fiskarna och det är rena salladsbuffen i mitt kar! Hur förpackas de och håller de verkligen?
            Hör med Mathias Nilsson här på forumet! Han borde ha lite växter över!

            Kommentar

            Arbetssätt...