Easylife EasyCarbo andra märken

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • eliyao
    • April 2011
    • 558

    Easylife EasyCarbo andra märken

    Hej,

    jag har använt Easylife EasyCarbo i ca 2 år och är nöjd med den, ringde idag till min zoo butik och fick redan på att dom inte har Easylife men att dom har flera andra märken, någon som vet om jag bör vara orolig? eller är det samma sak? jag bor inte i sverige men brukar köpa Easylife när jag är i sverige. tror inte dom har Easylife här i huvudtaget. ska jag bästella från sverige eller är det lungt?


    MVH
    elias
  • eliyao
    • April 2011
    • 558

    #2
    bump!

    Kommentar

    • Einarsson
      • May 2012
      • 2956

      #3
      Med största sannolikhet är det ju samma skit i alla varianter. Ta reda på vilka andra märken de har och googla runt lite på dem och se vad folk säger.
      350L Diskus

      Kommentar

      • eliyao
        • April 2011
        • 558

        #4
        coolt men vet någon om det finns andra märken med samma innehåll? ska åka dit imorgon troligen

        Kommentar

        • Azur
          • March 2003
          • 12946

          #5
          Easycarbo är glutaraldehyd. Ett annat märke med samma innehåll är Seachem Flourish Excel, och antaligen är det samma i allt som säger sig vara "flytande CO2 ersättning".
          Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

          Kommentar

          • eliyao
            • April 2011
            • 558

            #6
            Re: Easylife EasyCarbo andra märken

            Jag köpte något som heter API CO2 booster. Ser ut att vara samma sak

            Sent from my GT-I9100T using Tapatalk 2
            Bifogade filer

            Kommentar

            Arbetssätt...