Hur ansa Hygrophila difformis?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Akvarieentusiasten
    • September 2011
    • 224

    Hur ansa Hygrophila difformis?

    Hej!
    Mina hygrophila difformis växer så det knakar sedan jag började med EasyCarbo,men jag känner mig osäker på hur jag ska ansa dem. Ska jag nypa av toppskotten eller?
    Bifogar bilder på det röriga akvariet, ni får gärna komma med inredningstips
    Bifogade filer
    Senast redigerad av Akvarieentusiasten; 06 November 2011, 15:45. Anledning: Glömde bifoga bilder
    /Cicci
  • Moving Waves
    • August 2010
    • 1403

    #2
    Ja du kan klippa av topparna och plantera om dessa. Stammen som blir kvar kommer att skjuta nya sidoskott så den kan du låta vara kvar om du vill. Ser inga bilder, men det kanske är på gång?
    - - -
    540l Tanganyika, 375l SA/Växtkar, 105l SA/Svartvatten, 60l Tanganyika, 60l Asien

    Kommentar

    • Ken Olofsson
      • November 2006
      • 8014

      #3
      skulle prexis säga nått, men upptäckte att det skulle bli en direkt upprepning
      av rörande vågornas inlägg, och vem gillar repriser (bortsett från barntillverkande
      övningar) ??....så jag håller flabben......



      .
      Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
      Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

      Kommentar

      • Akvarieentusiasten
        • September 2011
        • 224

        #4
        Ursprungligen postat av Kensa
        skulle prexis säga nått, men upptäckte att det skulle bli en direkt upprepning
        av rörande vågornas inlägg, och vem gillar repriser (bortsett från barntillverkande
        övningar) ??....så jag håller flabben......



        .
        Skulle förstås kunna tänka mig Trolltider & Teskedsgumman som julkalender, om vi nu snacka repriser värda namnet. Den där andra aktiviteten du snackar om vet jag inte vad det är
        /Cicci

        Kommentar

        • Copening
          • November 2011
          • 1

          #5
          Jag vet inte vad jag ska säga, jag känner mig mycket vacker, jag älskar den naturliga skönheten!
          converse skor

          Kommentar

          Arbetssätt...