Mysko grejer i PMDD-flaskor

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • firren_99
    • September 2009
    • 237

    Mysko grejer i PMDD-flaskor

    Idag upptäckte jag att jag fått några konstiga bomullstuss liknande grejer i en av PMDD-flaskorna.
    I en annan flaska med PMDD var det som gröna bollar som såg ut som en annorlunda alg av något slag, i flaskan med micro+ såg det ut som en smutsig plastpåse i miniatyr

    Är det någon annan som fått något liknande grejer i sina PMDD-flaskor?

    Någon som vet om det är ok att använda PMDD med sådana mysko grejer i, tills jag köpt nytt?

    Kanske inte så viktiga frågor precis men det är ju kul att veta om det finns någon som oxå har/haft sådana grejer i sitt PMDD
  • Fuzzop
    • July 2007
    • 2380

    #2
    Lite vitt slem är inte så ovanligt, dom kan du filtrera bort, inte nåt farligt annars.
    Gröna bollar har jag dock aldrig sett så där kan jag inte säga.
    Låter iaf lite som att du slarvar med mörk och sval förvaring av din pmdd, själv föredrar jag att ha den i pulverform och dosera så slipper man sånna problem, funkar väl inte med micro+ dock

    Kommentar

    • firren_99
      • September 2009
      • 237

      #3
      Ooops, har aldrig hört det där med mörk förvaring... Nu har jag lärt mig nått nytt!

      Kommentar

      • Fuzzop
        • July 2007
        • 2380

        #4
        I kylskåpet är inte fel men inte för kallt heller (inte under 4grader)
        vita utfällningar kanske du kan få iaf men dom är som sagt ofarliga.

        Kommentar

        • hannesc
          • December 2009
          • 13085

          #5
          jag har fått mögel i min kno3 flaska.

          men peter haack sa att det ofta berodde på dåligt rengjord flaska. och att jag kunde sila det o hälla i en ny. så då gjorde jag det. o inget mögel efter
          Bifogade filer

          Kommentar

          Arbetssätt...