PMDD, var köpa?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nasso
    • November 2010
    • 719

    PMDD, var köpa?

    Någon som kan rekommendera något ställe där man kan köpa PMDD? Har mailat tre gånger senaste två månaderna , till haack.se, och får inget svar.
    /Emil Andersson
    120L + 54L Tanganyika, 180L sällskap, 10L Räkor
  • tomwid
    • December 2010
    • 158

    #2
    Akvarielagret i Bromma har.

    Kommentar

    • Alexia
      • January 2011
      • 509

      #3
      Prova maila igen? Jag har fått två svar senaste tre dagarna. Tog iofs flera dagar att övht få tag första gången, men fick svar (inom en v), och nu hade jag idag fått betalningsinformation. Så ge det ett försök till annars, kanske han svarar lite snabbare nu? Har tydligen haft problem och legat efter med beställningarna, kan kanske vara därför du inte fått svar (även om det är dåligt hursom)

      Kommentar

      • peterhaack
        • November 2004
        • 1752

        #4
        Jodå jag svarar men man kan tyvärr inte alltid svara heller, har haft fullt upp med massor o förseningar på råvaror samt att postleveranser inte kommer fram =O((

        Men visst svarar jag när jag väl har grejerna hemma
        Sedan så är det så att jag inte svarat på de senaste två veckorna inte två månader???
        Kanske e så att ditt mail inte når mig, prova att maila på pmdd(a)haack.se ist

        Sedan står det på hemsidan om varför jag inte svarat med

        Ha det bra.
        Senast redigerad av peterhaack; 24 January 2011, 21:20.
        Siten där alla plantor växer PlantSwap!

        Kommentar

        • Nasso
          • November 2010
          • 719

          #5
          Ursprungligen postat av peterhaack
          Jodå jag svarar men man kan tyvärr inte alltid svara heller, har haft fullt upp med massor o förseningar på råvaror samt att postleveranser inte kommer fram =O((

          Men visst svarar jag när jag väl har grejerna hemma
          Sedan så är det så att jag inte svarat på de senaste två veckorna inte två månader???
          Kanske e så att ditt mail inte når mig, prova att maila på pmdd(a)haack.se ist

          Sedan står det på hemsidan om varför jag inte svarat med

          Ha det bra.
          Kanon! Fick svar nu. Kanon! De två andra gångerna var under jul/nyårshelgen. Inte så konstigt om det försvann då. Kan har försvunnit i mitt spamfilter med. Nu hamnade det dock inte i spamfiltret.

          Jag läste meddelandet på hemsidan men eftersom det stod;
          "Skrivet av Administrator
          Söndag, 20 September 2009 00:00"
          Och läste meddelandet;
          "Mitt Micro+ tog slut och det var lite förseningar hos leverantören...."
          Så antog jag att sidan hade försummats/lagts ner. Tyckte att du borde hinna få hem grejerna på över två år
          /Emil Andersson
          120L + 54L Tanganyika, 180L sällskap, 10L Räkor

          Kommentar

          • peterhaack
            • November 2004
            • 1752

            #6
            får ta o kolla det där för det är inte två år sedan haha
            Siten där alla plantor växer PlantSwap!

            Kommentar

            Arbetssätt...