Pmdd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ken Olofsson
    • November 2006
    • 8014

    #16
    Ursprungligen postat av hannesc
    safe huh???


    rent krasst, när jag började blanda, så hände det saker med kottarna, så jag tappade bort
    vilken påse som hade drattats ner i vilken flaska, så jag stod där med 3 flaskor med nått okänt i,
    så jag visste inte vilken flaska jag skulle dratta ner innehållet i den lilla fjåniga flaskan,
    så det fick bli en fjärde.
    Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
    Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

    Kommentar

    • hannesc
      • December 2009
      • 13085

      #17
      men nu har ju fucked up the kemiska föreningen for hilvidde!!!


      seriöst så tror jag det går bra. gör dig av med kottarna bara så det inte händer igen...

      Kommentar

      • Ken Olofsson
        • November 2006
        • 8014

        #18
        [QUOTE=hannesc;1474225]men nu har ju fucked up the kemiska föreningen for hilvidde!!!
        QUOTE]



        aj dånnt tink så,,,,,men jag kanske ändrar åsikt om någon månad eller två när jag hittar
        200 stendöda endlers + 25 lika stendöda Limia Perugia, och alla växter är bruna, samt karet
        luktar som gödselhögen hos bonden där jag köper kött...........



        .
        Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
        Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

        Kommentar

        Arbetssätt...