hjälp

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • hannesc
    • December 2009
    • 13085

    #46
    haha aa visst det klan man

    Kommentar

    • Mumin
      • October 2007
      • 3837

      #47
      Det viktiga är inte vad man väljer utan ATT man väljer något så att man uppfyller jordbruksverkets krav på insynsskydd. En vägg ett par decimeter bort är inte tillräckligt, det hindrar inte ljuset, och därmed upplever inte fiskarna det som skydd.
      För mycket är inte nog!
      Jag VILL ha en Elefantofon!!

      Kommentar

      • McAss
        • June 2010
        • 70

        #48
        Själv har jag blå plastfilm på bak och sidrutorna. Väldigt snyggt om jag får säga det själv
        Det framhäver fiskarna väldigt fint.

        Kommentar

        • RobFrazie

          • May 2010
          • 842

          #49
          Det med bakgrund och jordbruksvärket hade jag inte någon som helst aning om! Tur att man har skydd i alla karen då

          Men spara pengar i den mån du kan! tänk efter i dina inköp så att du är riktigt nöjd med köpen, förhasta dig aldrig, det har jag själv gjort för många gånger, några inom fisk. men även i andra grejer. Jag lär mig, men rätt sakta
          Därför säger jag det till dig så att du sparar länge o väl, då hinner du samtidigt tänka över mer exakt vad det är du vill köpa, kanske t om lägga undan en rot i din zoobutik som du kollat in och verkligen vill ha osv osv.

          Själv tkr jag det är svårt att inreda mindre kar. Men det går!
          Såhär ser min Betta tank ut. Dåliga bilder men det bästa jag hade nu.
          Är inte nöjd men det var lixom det som gick att göra med vad jag hade hemma och i huvudet just när jag gjorde det!
          Har man bara mer grejer så går det att göra det underbart!
          Bifogade filer
          720L Soppa
          200L Asien
          Räkvas
          65L Betta

          Kommentar

          • hannesc
            • December 2009
            • 13085

            #50
            får man komma med en smula kritik rob? din grotta ser väääldigt konstlad ut. två runda stenar med en skifferskiva över är verkligen "människogjort"

            en funkar det för dig så är det ju chill

            Kommentar

            • RobFrazie

              • May 2010
              • 842

              #51
              Haha jag vet, det ser inte naturligt ut.. Men det var inte meningen, från allra första början såg det bättre ut än på korten.
              Skulle bara synas lite at "skifferstenen" men naturen i karet förstörde hela grejen
              och så var det givetvis bättre som en tanke än i utförande
              Så det har bar fått vara.

              Både din kritik och detta är Off-topic och hjälper ju inte honom i tråden men tack ändå
              720L Soppa
              200L Asien
              Räkvas
              65L Betta

              Kommentar

              • lagazz
                • May 2011
                • 35

                #52
                När jag läste orden bakgrund och plansch i samma mening tänkte jag tillbaka på mitt gamla pojkrum, på alla, öh, delikata behag som fanns på de planscher jag hade då - Och skrattade nästan ihjäl mig. Nu vid närmre eftertanke kan jag tänka mig att det borde funka, Men tror inte att frugan blir glad om fiskarna simmar med Carmen Electra..

                Kommentar

                Arbetssätt...