Amanogodis

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    Amanogodis

    Lite Amanogodis på YouTube -
    Film mettant en scène de nombreux et très beaux aquariums d'Amano et autres.


    Kollar ni videolistan i högerspalten finns också en del andra intressanta gröna videos
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • kaj.p
    • June 2002
    • 2952

    #2
    Ursnyggt som vanligt. Han har tydligen släppt en ny bok också men endast på japanska Något o ta hem o översätta Kjell
    Photographer, Takashi Amano's portfolio website. His latest information, bio and bibliografhy are here.
    Nordiska Diskus Sällskapet
    Hallandsakvaristerna
    BAK Gcg Maf NCS

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48147

      #3
      Ursprungligen postat av kaj.p
      Ursnyggt som vanligt. Han har tydligen släppt en ny bok också men endast på japanska Något o ta hem o översätta Kjell
      http://www.amanotakashi.net/info/091211.html
      Boken har jag redan (den tyska versionen, men den finns även på japanska) och den är väldigt bra - skall kanske också ta med mig den till Västträffen på lördag.

      Mailade ADA (Aqua Amano design) om de skulle ge ut boken på engelska och fick då svaret

      We are aware of the request for English edition and actually working on it, but it has not been officially confirmed.
      I will inform you once it is firmed
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      Arbetssätt...