PlantSwap aquascaping contest 2010

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • VisualDarkness
    • February 2010
    • 7417

    #31
    Ursprungligen postat av Dubbel
    Ne du, den är min
    Utmaning antagen!
    180l Sällskap:
    http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
    60l Asien:
    http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

    Kommentar

    • Klotte
      • February 2007
      • 621

      #32
      Nu med nya deadlinen ska jag försöka sätta ihop ett nanokar att tävla med i lilla klassen också
      540 liter SA/Växtkar ctrl+alt+delete omstartat 110420
      100 liter blandat...

      Kommentar

      • brams
        • June 2003
        • 891

        #33
        Gött att det rullar på lite nu.
        Vad var det som gjorde att ni inte kom med första gången?
        C.Brams

        Check out:
        brAmsAquascapers of SwedenSkolakvariet 2016

        Kommentar

        • Alexander Ylipää
          • May 2003
          • 1831

          #34
          Anledningen till att det varit så lite bidrag kan kanske ha varit pga. den lite dåligt tajmade tävlingsperioden. Det är väl först nu egentligen folk vaknar upp ur sin akvariedvala. Är övertygad att det kommer in fler bidrag nu i och med att man har HELA ÅRET på sig.

          Se så, skicka in era bidrag. Och var inte orolig att komma sist, eftersom jag har redan skickat in ett bidrag
          Med vänlig hälsning
          Alexander

          Kommentar

          • brams
            • June 2003
            • 891

            #35
            Jag ger bort mitt gamla nano till den som vill ha det förutsatt att de deltar i tävlingen med det. Det är ca 5 liter med BTN bakgrund. Jag slänger med ECS, som är vårat nya lersubstrat så att det räcker till det karet, Easy carbo, Nån växtnäring, typ TMC eller PMDD eller profito. Kan även bidra med skott från de växter jag har samt mossa.

            Allt utom ljus och pump. Pump klarar du dig utan men ljus får du nog sätta en energisparlampa eller dyligt.

            Fås av den som hämtar det först. Jag är i GBG fram till söndag kl 17.00. Kan ta med det till karlstad också men då vill jag att ni meddelar mig innan jag åker!.
            Här har ni det "in action". Obs. co2 och ställningen som det står på kommer inte med.
            Start Ojdå, ganska länge sen. Typ 8år kanske mått 17,5x17,5x17,5 Liter 5,35L (ca 4L vatten) ljus 1x7w kompaktlysrör 8000K Gödning Hydor...
            C.Brams

            Check out:
            brAmsAquascapers of SwedenSkolakvariet 2016

            Kommentar

            Arbetssätt...