EasyCarbo

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • SSSS
    • September 2009
    • 16

    EasyCarbo

    Jag googlade runt och försökte hitta butiker som säljer easycarbo och hittade de som jag antar importerar det, kollade sedan vilka butiker som i sin tur säljer det men är jag ringt ett par butiker och frågat så säljer dom det inte.

    Vart får man tag på det i tex norrköping? Kan ju även beställa över nätet men tänkte det kunde vara smidigt om man ändå är i trakten

    /Salle
  • FishInTank
    • February 2009
    • 165

    #2
    det brukar ofta vara mkt billigare att köpa över internet ! i mitt fall så är det iaf halva priset på easycarbo på nätet gentemot min lokala zoo-shop. mitt tips är att beställa easycarbo och profito , för det kostar lika mkt som att köpa i affär + att du får en massa mer bra ämnen till dina växter med profiton.
    455 L Växter

    Kommentar

    • drd
      • March 2004
      • 5586

      #3
      Har du nåt tips på en sida med bra priser ?
      ________________________________________________

      Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

      Kommentar

      • Skiren
        • December 2005
        • 749

        #4
        Har för mig att djurmagasinet ute på ingelsta hade EC sist jag var där och shoppade. Ring och fråga.
        http://skiren.blogspot.com

        Kommentar

        • FishInTank
          • February 2009
          • 165

          #5
          Ursprungligen postat av drd
          Har du nåt tips på en sida med bra priser ?

          pwss.se tar halva priset för EC gentemot zooaffären här i trakten, 200 spänn för en liter (:
          455 L Växter

          Kommentar

          • SSSS
            • September 2009
            • 16

            #6
            Får nog ta en beställning vartefter då :-) har en PMDD NutriSi på gång på posten.

            Dottern har ett 54liters sällskapsakvarium som jag är delaktig i (i väntan på att jag ska hitta lämplig plats för ett eget större ).

            Det är en lite småalger som sitter på diverse växter och jag funderade på EasyCarbo därför bland annat för att de inte ska sätta igång att växa ännu mer när PMDDn kommer i.

            Ett annat alternativ är att skaffa ett par siameser istället som svullar i sig algerna

            Kommentar

            Arbetssätt...