Vilken växt ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • koffra
    • February 2006
    • 147

    Vilken växt ?

    Smart som man är så köpte jag en växt utan att ens veta vad det är för någon . Jag har sysslat en hel del med akvarium sen innan , men har inte vart inne på så mycket växter .

    Någon som kanske vet vad jag har köpt ? Den är ca 20cm hög tot med krukan som den står i . kanske rent av en vanlig krukväxt jag köpt



    Tacksam för hjälp

    Mvh Jonny
  • koffra
    • February 2006
    • 147

    #2
    Tog även en bild på bladen

    Kommentar

    • Mobster
      • June 2008
      • 506

      #3
      Ser då ut som en övervattensform så den kan se väldigt annorlunda ut om det är något som blir undervattensform...känner inte igen den formen, kanske någon annan gör annars får du hoppas den omvandlas och att du då kan identifiera den

      Kommentar

      • koffra
        • February 2006
        • 147

        #4
        Ja den ser ut att kunna vara en vanlig torrväxt . Jag köpte den i en zooaffär men de hade ju givetvis ingen som helst aning om vad det kunde vara .Det värsta var att de ville ha 80.- för den ,men givetvis så fick de inte det om de inte kunde svara på vad det var

        Kommentar

        • Flaxss
          • November 2008
          • 1718

          #5
          tycker det ser ut som en sådan.

          Kommentar

          • koffra
            • February 2006
            • 147

            #6
            Ja lite typ , men inte riktigt . Den jag har är mer en stjälkväxt med massa småblad som ser ut som större . Svårt att förklara , men den påminner lite om en enbuskes uppbyggnad

            Kommentar

            Arbetssätt...