vad har bildats i pmdd flaskan?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Skiren
    • December 2005
    • 749

    #16
    Egentligen är den här disskusionen bara spekulationer nu. Utan labbutredning kommer vi aldrig få reda på orsaken. Men ännu en gång så är det inte farligt och mycket vanligt.

    Får väl göra hembesök hos sleep annars, ja är ju vikbolänning. Bara glömt o ändra profilen!
    http://skiren.blogspot.com

    Kommentar

    • Sleep
      • December 2008
      • 246

      #17
      Ursprungligen postat av micket
      Kan det vara så att du fått tag i en gammal flaska som stått och skräpat i garaget massa år med dest vatten som kanske inte varit stängd eller att det kommit ner skit i den som börjat gro redan innan du blandade? Eftersom du fått skit i alla flaskorna?
      Nae jag gick o köpte helt nytt vatten. Annars brukar jag koka vatten men dock bara till Nutrisi.

      Ursprungligen postat av Skiren
      Egentligen är den här disskusionen bara spekulationer nu. Utan labbutredning kommer vi aldrig få reda på orsaken. Men ännu en gång så är det inte farligt och mycket vanligt.

      Får väl göra hembesök hos sleep annars, ja är ju vikbolänning. Bara glömt o ändra profilen!
      Hehe sant! Det är ju något jag har gissat mej till eftersom det bara har hänt i Nutrisi för. Som har haft Desstilerat vatten.
      Haha ja Skiren du får gärna göra ett hembesök. Menar vikbolandet är ju bara ett stenkast från city.
      Mvh Glenn.

      Kommentar

      • Skiren
        • December 2005
        • 749

        #18
        Haha ja Skiren du får gärna göra ett hembesök. Menar vikbolandet är ju bara ett stenkast från city.
        Är det inte tvärtom då
        http://skiren.blogspot.com

        Kommentar

        • Sleep
          • December 2008
          • 246

          #19
          Ursprungligen postat av Skiren
          Är det inte tvärtom då
          Hehe jo det beror ju på hur man ser det
          Mvh Glenn.

          Kommentar

          • Krax
            • December 2005
            • 1329

            #20
            Jag får det ofta och har trott att det var utfällningar och inte bakterier, amöbor eller mögel. Verkar inte påverka växter eller fiskar.

            Kommentar

            • Sleep
              • December 2008
              • 246

              #21
              Nee har inte märkt någon negativ effekt på det hela.
              Men det skulle vara roligt att vete vad det är o varför det kommer.
              Det är till och med så att fiskarna gillar det o äter upp det.
              Ser hel skumt ut när dom sätter i sig det. Nästan som Ladie o lufsen när dom käkar spaggetti.
              Mvh Glenn.

              Kommentar

              • Skiren
                • December 2005
                • 749

                #22
                Finns tråd om de på plantswap där det studerats i mikroskop!
                http://skiren.blogspot.com

                Kommentar

                Arbetssätt...