Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Vilken växt?
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av heba Visa inläggxx stellata? Najas guaxxxxxxx(kan inte stava namnet)? Hur som helst fin med ett härligt grönt och buskigt växtsätt
//IngerSenast ändrad av Inger H; 2017-08-04, 06:33."Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
Jaa Helene, den är det - Najas guaxxxxx
//Inger, ja det är inte lätt med dessa namn! Vad roligt att du hittade rätt namn!
Jag har haft Najas "Guppygräs" och den var inte lika fin som din, och dessutom spred den sig ÖVERALLT - det var "småtussar" överallt i akvariet./Helene
180 liter växt- räk- och guppykar samt 275 liter SA-inspirerat.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av heba Visa inlägg
Haha, ja det är inte lätt med dessa namn! Vad roligt att du hittade rätt namn!
Jag har haft Najas "Guppygräs" och den var inte lika fin som din, och dessutom spred den sig ÖVERALLT - det var "småtussar" överallt i akvariet.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Jag har för mig, att någon skickade Najas till mig för några år sedan, men förmodligen, som dom flesta växter hos mig, så blev dom till "skrutt"
//Inger/Helene
Kommentera
-
Nu har den åtminstone tagit sig, och ser jättefin ut!.
Hos mig finns inte ett endaste kar kvar.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Fast Helene, det är inte jag som har växten utan en kompis som har den i ett av sina kar (översta inlägget).
Hos mig finns inte ett endaste kar kvar.
//Inger!
Jag är lite dåligt "uppdaterad" här på zoopet, men du skriver "Hos mig finns inte ett endaste kar kvar." - har du lagt ner karen, eller handlade det om najasväxten?/Helene
Kommentera
-
Aha! Jag läste dålig!
Jag är lite dåligt "uppdaterad" här på zoopet, men du skriver "Hos mig finns inte ett endaste kar kvar." - har du lagt ner karen, eller handlade det om najasväxten?
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
Kommentera