Discus yngel dör :/

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • speed
    • February 2003
    • 397

    Discus yngel dör :/

    Hejsan mina discus yngel har fått någon parasit som äter på dom. Har köpt medecin "Dacty mor" Har medecinerat men ska jag byta vatten varje dagh som jag gjorde innan eller?

    ynglena dör än 2 dagar efter medecinering.

    Någon som vet vad ja kan göra?

    mvh Jonas
    Mvh Jonas


    http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=131517
  • TheSwedishPike
    • June 2013
    • 123

    #2
    Roligt forum som bara svarar inlägg om det är något negativt svar till dem, men när folk råder om tips så är det antingen fel information eller så struntar dem i att hjälpa till.

    Kommentar

    • Christer5

      #3
      Ursprungligen postat av TheSwedishPike
      Roligt forum som bara svarar inlägg om det är något negativt svar till dem, men när folk råder om tips så är det antingen fel information eller så struntar dem i att hjälpa till.
      Du skall ha helt klart för dig att vi är många som erhållit massor med bra svar från erfarna akvarister på detta Forum.

      Detta är det bästa akvarieforumet som finns

      Kommentar

      • KristianE
        • April 2012
        • 1443

        #4
        Rolig användare som gräver upp drygt 5år gamla trådar som kan ha besvarats på annat sätt kanske i någon annan tråd typ en projekttråd eller liknande...
        //Kristian
        Följ mitt 1440l SA projekt på
        http://www.zoopet.com/forum/showthre...=152415&page=2

        Kommentar

        • Bluewing

          • August 2012
          • 10522

          #5
          Discus yngel dör :/

          Ursprungligen postat av TheSwedishPike
          Roligt forum som bara svarar inlägg om det är något negativt svar till dem, men när folk råder om tips så är det antingen fel information eller så struntar dem i att hjälpa till.
          Jag förstår inte vad du syftar på eller vad du är ute efter egentligen med det du skriver...
          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
          Juwel Lido 120

          Kommentar

          • Ryskbompa
            • August 2012
            • 930

            #6
            Vilken pajjas

            Kommentar

            Arbetssätt...