Simmar uppåner

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tess11
    • April 2006
    • 4

    #16
    Inga tendenser till att den simmar i cirklar... Den ser ut att må bra på alla sätt förutom att han har magen upp...
    Just nu har jag inga planer på att köpa ett akvarium, har varken pengarna eller utrymmet just nu. Men vem vet, växer intresset så kanske, än så länge är jag inte riktigt lika inbiten akvariefantast som er andra (får säkert ännu mera skäll/upplysningar nu....)

    Kommentar

    • Tri-X 400
      • April 2006
      • 259

      #17
      Nej, snälla du


      Din skälltid är nu förbi, känn dig hedrad att så illa behandlad bli.

      Nu riktas blickarna mot sköldpaddornas ben och se vad elaka vi alla blivit.


      sköt om dig, ha det bra och slöjstjärten kanske hämtar sig så småningom, har du sökt på nätet, jag kan titta i en bok så får vi se, har renoverat nyligen och vet ej riktigt vart allt tagit vägen men har haft en hel del litteratur om just slöjstjärtar, nej men se där de verkar alla vara puts väck

      kanske kan detta vara något : http://members.aol.com/sirchin/goldfish.htm




      nICKLAS.
      Senast redigerad av Tri-X 400; 02 May 2006, 16:40.

      Kommentar

      • maricici
        • March 2006
        • 303

        #18
        Skålar är fortfarande inte lämpliga

        Ursprungligen postat av mayday
        imponerad att ingen har skält ut henne för skålen
        Fan bra jobbat ni börjar lära er
        och ingen orkar agera fiskpolis överallt och hela tiden, som när småungar ska köpa fisk på zoo och bara får ett svävande svar "som den växer efter akvariet" när dom frågar om den blir en stor fisk, och när damen i kön på livs berättar om sina två sjuka liv i en guldfiskskål där den tredje bara dör..
        I
        MY

        Kommentar

        Arbetssätt...