Mörka fläckar på ciklid

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sacha
    • May 2005
    • 1016

    Mörka fläckar på ciklid

    Har upptäckt mörka fläckar på min prinsessa.. Dom har inte funnits där tidigare.. Finns på bägge 2...

    Lite info: Vattenvärden ok, inget större vattenbyte däremot har jag haft en zebraciklid i karet så de har vart en del fight... Ingen omöblering el annat ingen ny fisk...

    bild: http://photobucket.com/albums/c40/sa...nt=Prickar.jpg

    Ser prickarna där på ovansidan på huvudet.. Även på fenan äre.. å på bägge fiskarna (ett par) så är fläckarna ungefär på samma ställe.. Ovansidan huvet..

    Nån aning någon...Vet inte om de e sjukdom el normalt färgande el nått.. Kan även titta på denna bild då man klart å tydligt ser att den e fläckfri..

    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
    Tjopp...
  • Rainbowalker
    • November 2005
    • 367

    #2
    Kolla denna artikel:
    Rainbowalker
    "It is nice to be important but it's more important to be nice"

    Kommentar

    • sacha
      • May 2005
      • 1016

      #3
      Tackar för länken!!

      De låter ju onekligen som en sådan pigmentfläck.. Men de som talar emot det är ju att jag matars nästan uteslutande med artemia.. Å växlar ibland med lite "vanliga" flingor, å visst.. även en del tabletter å flingor med spriulina åker i .. men dock inte så jag kan kalla de övermatning.. Men de kanske blivit så ändå på de lilla.. för fisken är ju pigg å äter som den ska..
      Tjopp...

      Kommentar

      Arbetssätt...