silvermolly

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nanna_79
    • May 2003
    • 13

    silvermolly

    undrar om någon vet varför mina silvermollysar blir sjuka .. fast bara en i taget?? har medicinerat akvariet idag så jag får se vad som händer ..
  • peyman
    • May 2002
    • 416

    #2
    Du måste ge lite mer info! T.ex. vad det är för sjukdom de får. Lite allmän info om vad för andra fiskar som bor i karet, hur stor är ditt akvarium och hur länge du haft det.
    Peyman Zehtab-Fard
    Uppsala

    Kommentar

    • Nanna_79
      • May 2003
      • 13

      #3
      Fenröta är vad de får ... men jag skall se nu om medecineringen hjälper jag skall ha uppehåll idag fast imorgon skall jag ge dem sista kuren .. så jag hoppas att de hjälper

      Kommentar

      • Black_666
        • October 2003
        • 475

        #4
        jag har också noterat att de så kallade silvermollysarna dör/blir sjuka. Köpte ett par den 23 april och vid denna stund har en gått vidare och den andra håller p att köpa mot det sista av sin fenröta och svamp. Eftersom de är vita kan det vara svårare att se om de är sjuka i affären. Jag hade mina med platy, guppy, neontetror, zebrafiskar, pansarmalar och blackmollys...och såklart den lille räkan jag har, men det borde inte vara några problem...

        Dessutom undrar jag lite om inte silvermollys igentligen är vita segelfensmollys... dom ser ju mer ut som just segelfensmollys än något annat jag sett...
        Black Molly

        Kommentar

        Arbetssätt...