Vad är det här?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Cher
    • September 2018
    • 3

    Vad är det här?

    Visste inte vilket forum jag skulle lägga det i. Akvarienovis som undrar vad som händer i mitt nystartade akvarium, fiskarna mådde dåligt och har akut flyttat till ett annat akvarium.
    Jag hade igång det en vecka innan jag stoppade ner någon fisk, nu en vecka efter det har de bildats en vit ”beläggning”. Vad är det och vad kan jag göra?


    Jag försökte lägga in en bild, men fick meddelande om att jag inte hade behörighet
    Senast redigerad av Cher; 03 September 2018, 14:01.
  • Stahl
    • June 2018
    • 333

    #2
    Jättesvårt att säga utan bild.

    Ladda upp bilden på denna sidan https://imgur.com/upload och kopiera sen in url/länken här i forumet.

    Kommentar

    • Cher
      • September 2018
      • 3

      #3
      Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users like fiend13.


      hoppas de syns nå på denna bild

      Kommentar

      • Stahl
        • June 2018
        • 333

        #4
        Är det de vita på svampslottet du menar? Det ser ut som mögel men de skulle också bara kunna vara ofarligt organiskt slem.

        Såna där prydnadssaker brukar tyvärr inte va så bra för akvariet, man vet aldrig om materialet och färgen som använts är skadligt eller inte.

        Så jag skulle råda att ta ur det. Men andra här inne kanske har andra erfarenheter av prydnadssaker.

        Kommentar

        • Cher
          • September 2018
          • 3

          #5
          Allt bör testas, förhoppningsvis hjälper det.
          Tack för svar och tips

          Kommentar

          Arbetssätt...