eEHa 2000 eller Octozin?!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sleep
    • December 2008
    • 246

    eEHa 2000 eller Octozin?!

    Tjenare!

    Har fått något i karet o vet inte vad. så jag tänkte medicinera karet.
    Vilket av dessa produkter är bäst och varför?
    Tacksam för alla svar.
    Mvh Glenn.
  • Faltaren
    • July 2005
    • 1453

    #2
    Du vill medicinera men du vet inte mot vad? Du får börja kolla symptom sen medicin om det behövs. Inte bra att bara slänga i vad som helst på måfå.
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2174459

    Kommentar

    • Sleep
      • December 2008
      • 246

      #3
      Ursprungligen postat av Faltaren
      Du vill medicinera men du vet inte mot vad? Du får börja kolla symptom sen medicin om det behövs. Inte bra att bara slänga i vad som helst på måfå.
      nej jag är inte 100 på vad det kan vara. fick en stor fläck på en av mina scalarer och den dog efter 24timmar. och nu har även andra fiskar dött. men utan några synliga skador. och eftersom jag inte vet vad det kan vara. så vill jag testa med en medicin som täcker det mesta. och jag vill ju inte att fler fiskar dör.
      Mvh Glenn.

      Kommentar

      • Faltaren
        • July 2005
        • 1453

        #4
        Ursprungligen postat av Sleep
        nej jag är inte 100 på vad det kan vara. fick en stor fläck på en av mina scalarer och den dog efter 24timmar. och nu har även andra fiskar dött. men utan några synliga skador. och eftersom jag inte vet vad det kan vara. så vill jag testa med en medicin som täcker det mesta. och jag vill ju inte att fler fiskar dör.
        Bilder?
        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2174459

        Kommentar

        • Sleep
          • December 2008
          • 246

          #5
          Ursprungligen postat av Faltaren
          Bilder?
          hur lägger man upp bilder?
          Scalaren som sagt fick ett runt märke. gick inte riktigt att se om fjällen saknades. eller om dom va kvar. satte den i karantän men han inte köpa medicin, för att det gick så fort. men märket hade hunnit att få svamp på sig. och dom andra fiskarna som dött nu. fanns det inga synliga fel på. en fjärilsciklid och en black molly dog några dagar senare. black molly såg ut som den sov. jättefin i färgen o formen.
          sjukt skumt. så vill testa en medicin som täcker så mycket som möjligt. men vilken är bäst?
          Mvh Glenn.

          Kommentar

          Arbetssätt...