Vad är bäst att göra ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ulgu
    • December 2014
    • 29

    #16
    Tusen tack !! Ska se vart jag kan köpa det

    Kommentar

    • ulgu
      • December 2014
      • 29

      #17
      Hur lägger man upp en bild här ??

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #18
        Man måste vara goldmedlem. Annars får du lägga upp en bild på en annan sida, och länka till den.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • ulgu
          • December 2014
          • 29

          #19
          Aha !? Vad kan man då lägga upp bilden ?får nog ge upp gissar jag på

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            #20
            www.photobucket.com är en bra sida att länka från.
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • ulgu
              • December 2014
              • 29

              #21
              var bortrest i helgen och det första jag gjorde när jag kom hem var att tända i akvariet för att se hur "illa " det var ställt , såg två som såg dåliga ut så jag valde att ta bort dom , det lustiga är att det är lite lurigt vad de drabbas av ? , de första jag såg som jag skrev tidigare , hade någon vit "prick " på sig , de jag såg när jag kom hem ,var uppsvullen lite utstående fjäll och lite grå . jag hittade bara ett preparat på resan ( tetras contralck ) så jag bestämde mig för att testa det , nu är det fortfarande 2 guppys som är lite gråa på fenorna och en lite på huvudet så jag kör en omgång till .. är det ett måste att använda aktivt kol nu efteråt ? , jag gjorde också en dundertabbe !!!!! gjorde vattenbyte i mitt andra akvarium (friska ) med samma slang som jag använde till sjukstugan ... åh!! bara jag inte har dragit dit smittan också !!?? ,men där har jag inte guppys heller , kommer nog inte fortsätta med dom , för nog verkar dom klena

              Kommentar

              Arbetssätt...