Streck på nosen?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Juni
    • February 2014
    • 613

    Streck på nosen?

    Min Hongi har ett vitt streck på "överläppen" ser ut som han blivit målad av en penna. Han sitter i karantän så ingen har gett sig på honom. Ibland går fiskarna mot nätet och gapar om hans mun som om de pussades. Kan han fått sig ett bett så?
    Juwel trigon 190 liter, nystartat. Här bor Venestus, Lombardoi, Socolofi och min mal Malte som är en Ancistrus.
  • Erikderek
    • March 2013
    • 718

    #2
    Stridsskada eller grävskada.

    EK
    Vardagsrum akvariet - Malawi
    Projekt; Ny generation - SA

    Kommentar

    • Juni
      • February 2014
      • 613

      #3
      Tack! Nu ligger han avslagen på botten, ser inte bra ut. Min nya hane (Hongi) låg död imorse så jag hoppas killen bara mediterar
      Juwel trigon 190 liter, nystartat. Här bor Venestus, Lombardoi, Socolofi och min mal Malte som är en Ancistrus.

      Kommentar

      • Juni
        • February 2014
        • 613

        #4
        Verkar bättre idag, och leker med en hona. Konstigt, killen är halvdöd men para sig orkar han!
        Juwel trigon 190 liter, nystartat. Här bor Venestus, Lombardoi, Socolofi och min mal Malte som är en Ancistrus.

        Kommentar

        • Kirre1
          • February 2012
          • 126

          #5
          Han ä väl pojke

          Kommentar

          • Juni
            • February 2014
            • 613

            #6
            Nu är han på G igen! Ligger inte längre i ett hörn eller på botten. Kan fiskar ta sig vilopauser för att sedan komma igen? Nu har jag en Hongi hanne, och tre Hongkong honor. Ska jag komplettera upp? Och med antal honor hanar av Hongi?
            Juwel trigon 190 liter, nystartat. Här bor Venestus, Lombardoi, Socolofi och min mal Malte som är en Ancistrus.

            Kommentar

            Arbetssätt...