Mask i ändtarm på scalarer?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • hannesc
    • December 2009
    • 13085

    #46
    ne jag kommer köra igen om tre veckor. ingen fisk tog ju skada så varför inte liksom?

    Kommentar

    • Mr Woods
      • March 2013
      • 3409

      #47
      Skada tog de kanske inte, men de verkade rätt slöa, och L-malarna fick fransiga fenor...
      Det är ju dags igen till helgen för mig i så fall, kanske man skulle köra en normaldos då. Känner mig en smula vankelmodig...

      Kommentar

      • hannesc
        • December 2009
        • 13085

        #48
        nja mina var inte slöare än de var innan. o nu är de kanonpigga så för mig är det ignen tvekan. skulle jag få tillbaka det så måste jag köpa medicin för 325 kr igen o det tär hårt på en smålänsk pappaledig man

        Kommentar

        • Mr Woods
          • March 2013
          • 3409

          #49
          325.-!!! Nä, det förstår jag ju att du inte vill köpa igen, 195.- betalade jag i butik...
          Gôtt att vara pappaledig i alla fall. Jag var det såpass länge att FK valde att belöna vår jämställda familj med en massa pengar som trillade in ett år senare!
          Den där bonusen hade vi inte haft en tanke på! Jag tyckte bara det var gött att ha "semester"!

          Kommentar

          • hannesc
            • December 2009
            • 13085

            #50
            fast jag köpte 50ml flaskan. inte 10ml. köpte på PWSS.

            ja jag har varit hemma sen juni o kommer vara hemma till han börjar förskolan i typ februari

            Kommentar

            • Mr Woods
              • March 2013
              • 3409

              #51
              Gôtt för dig!

              Jag köpte också 50ml, 195 spänn!

              Kommentar

              • hannesc
                • December 2009
                • 13085

                #52
                fiifan va gott pris du hitta då! sabla

                Kommentar

                Arbetssätt...