vad har hänt med deras fenor!!!!!!!!!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • emilyp
    • July 2013
    • 40

    vad har hänt med deras fenor!!!!!!!!!!!

    jag hade en slöjstjärt från början den var jätte fin och fenorna var hela. förra veckan köpte jag två till, en med långa fenor och en svart med lite kortare fenor. efter ca en vecka märker jag att fenorna på både den slöjstjärten jag hade och den nya börjar få trasiga fenor... men inte den med kortare svarta fenor... som lägger sig också under bladen på botten eller vid ytan på pumpen
    jag fattar inte vad som händer med fenorna eller varför dom är hängiga eftersom bådas fenor börjar samtidigt att gå sönder och båda blev hängiga samtidigt.
    jag märkte nyss att jag glömt att koppla på dopp värmaren så vattnet var väldigt kallt och det har det ju inte varit förut. jag har en sån här praktbotia och tänkte om den hade ätit på fenorna men då borde den gjort det på den jag hade först också.
    och jag tänkte också om det var pumpen som trasat sönder så jag drog ner på den också men då borde den ha trasat sönder den andra slöjstjärtens fenor förut också.....med den svarta slöjstjärtens fenor har inget hänt alls men dom fenorna är inte lika långa som dom andras. någon som vet vad detta kan vara för fel på mina sjöjstjärtars fenor?
    Klicka på bilden för större version

Namn: praktbotia.jpg
Visningar: 2
Storlek: 27,5 KB
ID: 2184226
Arbetssätt...