Fjäril

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bybo
    • June 2013
    • 8

    Fjäril

    Hej.

    En av mina fjärilar är konstiga, hon är blek och avtrubbad, verkade inte intresserad av maten jag la i och hanen jagar runtpå henne typ att han inte vill veta av henne. dom andra fiskarna kan simma på henne utan at hon bryr sig. Är hon sjuk på nått vi eller är det nått annat???
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    #2
    Hej Bybo! Välkommen till forumet!
    Det verkar onekligen som att Fjärilshonan är lite medtagen av något. Hur stort är karet? Har du fler Fjärilar än två?
    Det finns ganska många aspekter på det beteende din hona uppvisar - och det behöver inte betyda att hon är sjuk (även om riksen är stor) utan ganska troligt är otrivsel och att hon är i "ofas" med hanen.
    Berätta gärna lite mer och kanske kan du få in någon bild på henne, så kan jag och andra försöka hjälpa till.

    Kommentar

    • viktorbj
      • April 2013
      • 405

      #3
      Hej! och välkommen till zoopet. kan du visa en bild på fisken? det kan vara så att fisken är stressad men jag tror mest att den är sjuk.

      Kommentar

      • Bybo
        • June 2013
        • 8

        #4
        https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...26111711_n.jpg här kommer bilden, men hon ser ju jättefin ut på den mot vad hon gör annars nu. mkt blekare än dom andra och mot vad hon ha varit innan

        Kommentar

        Arbetssätt...