Palletciklid hane svullet öga

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nailroth
    • July 2012
    • 108

    Palletciklid hane svullet öga

    Hej, min pallet hane har fått ett svullet öga, jag har googlat lite men inte kommit fram till annat än att flytta fisken och köpa dyr medecin samt fixa vatten kvaliteten. Jag behöver hjälp i morgon ska jag ta och packa ner alla fiskarna som går med pallet hanen för dom ska säljas samt så ska akvariet säljas senare när det är rengjort, jag säljer det för jag inte har råd att ha det igång.

    Han verkar må utmärkt om inte bättre än vad han någonsin har gjort utöver hans öga, han har blivit mer normal idag då jag upptäckte detta han jagar bort alla fiskar från mal tabletterna som bara hans tjej gjorde innan och det ska vara normalt, han har även slutat jaga sin tjej så mycket så hon nästan dör av att krocka i rutor och inredning. Så kort sagt har han blivit lugnare och mer normal i hans betende.

    Dom ska som sagt säljas i morgon men behöver veta om jag ska ta och slå ihjäl han nu eller om det går över om någon dag, kan inte sälja fisk till dom jag känner som är sjuka även om dom inte vet om hur en sjuk fisk ser ut.
Arbetssätt...