kulig kulfisk

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bitte
    • March 2003
    • 21

    kulig kulfisk

    hejsan har ju haft rätt mycket bekymmer med min firre nu verkar det lösa sig iakllafall. han har nu kommit i bräckvatten och det funkar förutom att han verkar ljusskygg han va så i det andra oå. han simmar runt jätte mycket när det är släckt och är rund och vit om magen men när jag tänder på morgonen så gömmar han sig under pumpen och blir grå. hr han taskigt morgon humör eller är de så här knasiga???? han äter rätt bra för att bara ha varit i det nya i två dar jag vet man ska inte mata första dagarna men han såg ju så hungrig ut

    :-) happy :-)
    :-) happy :-)
  • Puffbin
    • April 2003
    • 117

    #2
    Jag tycker det låter som om han är lite skärrad och stressad. Som alla vet funkar ju mörker rätt avstressande på de flesta djur, det är nog därför han verkar piggare när du har släckt. Jag tycker absolut du skall köpa en till, så han slutar vara så skygg!

    Nu kan det var satans svårt att få tag på just de fiskar man vill ha när man vill ha dem, framförallt när de är av det ovanligare slaget. Men om du skyndar dig tror jag att de har kulfiskar kvar på fältöversten, (har för mig att du bodde i sthlm). Lycka till
    MVH/Albin

    P.S Går den helt ensam nu? D.S.

    Kommentar

    • bitte
      • March 2003
      • 21

      #3
      ja han e helt ensam ska åka imorgon kan man köpa på arken hörde att dom hade gröna kulfiskar där??? han har varit lite piggare ida jag matade inte imorse utan lät det vara släckt nu på kvällen käkade han ordentligt


      :-) happy :-)
      :-) happy :-)

      Kommentar

      • Puffbin
        • April 2003
        • 117

        #4
        Finns inte inne nånstans just nu i hela sthlm verkar det som. Jag ringde till arken för några dagar sedan och alla var slut. Det finns däremot åttor på fältövertsn och de e ju riktigt söta.

        Kommentar

        Arbetssätt...