Byta foder?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • BriljantTetra
    • January 2008
    • 45

    Byta foder?

    Ja nu undrar jag om man kan byta foder helt mittiallt (Från ett fling foder till ett annat). Jag fick fiskar av min granne, samt foder, idag. Så spelar det så stor roll när det "bara" är frågan om flingfoder?
    Det jag hade från förr heter: Tetra Min, tillverkat av tera och det andra är:novo color, tillverkar av JBL.

    Så fick jag också något guldfisk foder av grannen, men det roliga är att varken han eller jag har guldfiskar. Men kan jag ge av det ändå? (Det är små tabbletter). Fodret heter Novo Pearl och tillverkar av JBL.
  • Darre
    • March 2008
    • 378

    #2
    Ursprungligen postat av BriljantTetra
    Ja nu undrar jag om man kan byta foder helt mittiallt (Från ett fling foder till ett annat). Jag fick fiskar av min granne, samt foder, idag. Så spelar det så stor roll när det "bara" är frågan om flingfoder?
    Det jag hade från förr heter: Tetra Min, tillverkat av tera och det andra är:novo color, tillverkar av JBL.

    Så fick jag också något guldfisk foder av grannen, men det roliga är att varken han eller jag har guldfiskar. Men kan jag ge av det ändå? (Det är små tabbletter). Fodret heter Novo Pearl och tillverkar av JBL.
    Jag skulle inte köra med det till andra fiskar. Men å andra sidan så vet jag inte vad foder till guldfiskarna innehåller. Kan vara typ "fettigt" mat för just guldfisken men men jag skulle inte köra det.
    Life´s a fish and then you die...
    Zebra Pleco L046 en hona är inköpt.... samlar burkar till en hane

    Kommentar

    Arbetssätt...