Juwel fodermaskin - problem

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Ferengi
    svarade
    Ursprungligen postat av åheim
    jag ska förklara om du tex startar automaten kl:13.00 genom att slå på ON knappen så kommer den utfodra den tiden varje dag! Om du efter att du satt igång automaten också trycker på SET knappen så tänds en gul lampa och då utfodrar den även efter 6 timmar EX: 13.00 och 19.00 för xtra utfodring mauellt trycker man på M knappen!
    Tack!
    Provar imorgon...

    Lämna en kommentar:


  • åheim
    svarade
    jag ska förklara om du tex startar automaten kl:13.00 genom att slå på ON knappen så kommer den utfodra den tiden varje dag! Om du efter att du satt igång automaten också trycker på SET knappen så tänds en gul lampa och då utfodrar den även efter 6 timmar EX: 13.00 och 19.00 för xtra utfodring mauellt trycker man på M knappen!
    Senast redigerad av åheim; 01 March 2009, 19:19.

    Lämna en kommentar:


  • Ferengi
    startade ett ämne Juwel fodermaskin - problem

    Juwel fodermaskin - problem

    Köpte en Juwel fodermaskin som jag har lite svårt att få att fungera som tänkt.

    Enligt manualen så stödjer den två matningar per dygn, jag får den däremot att bara mata en gång.

    Gör som det står i manualen, som är lite luddig tycker jag, men får den bara att mata en gång per dygn.

    Är det någon som har någon erfarenhet av den och kan ge tips hur mana får den att mata två gånger per dygn?
Arbetssätt...