´naturlig fiskmat, och vilken är er favorit!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Profettheone
    • October 2008
    • 29

    ´naturlig fiskmat, och vilken är er favorit!

    Min favorit bland fiskmat skulle vara räkor, frysta är absolut bäst vilket gör det enkelt och förvara och ta fram bara och lägga i akvariet.
    Brysselkål uppskattas även det av många fiskarter (malar älskar det)och är en billig investering för en påse.

    Vilken är din ´naturliga fiskmat?
  • 3 guppy
    • February 2007
    • 2068

    #2
    Ursprungligen postat av Profettheone
    Min favorit bland fiskmat skulle vara räkor, frysta är absolut bäst vilket gör det enkelt och förvara och ta fram bara och lägga i akvariet.
    Brysselkål uppskattas även det av många fiskarter (malar älskar det)och är en billig investering för en påse.

    Vilken är din ´naturliga fiskmat?
    Rå Spenat

    Kommentar

    • Patrik Steen
      • May 2006
      • 8464

      #3
      Ursprungligen postat av Profettheone
      Min favorit bland fiskmat skulle vara räkor, frysta är absolut bäst vilket gör det enkelt och förvara och ta fram bara och lägga i akvariet.
      Brysselkål uppskattas även det av många fiskarter (malar älskar det)och är en billig investering för en påse.

      Vilken är din ´naturliga fiskmat?
      Fisk
      Mvh.Patrik

      Kommentar

      • Triggerhappy
        • April 2007
        • 377

        #4
        Ursprungligen postat av Patrik Steen
        Fisk
        malawicikliderna älskar neontetra =)
        Lyssna inte på mig

        Kommentar

        • Ken Olofsson
          • November 2006
          • 8014

          #5
          mina skalarer och bolivianer frossar i platy/molly/guppy yngel.

          .
          Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
          Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

          Kommentar

          • Mick13
            • May 2008
            • 1796

            #6
            Mina slöjstjärtar mumsar mer än gärna i sig akvarieväxterna iofs ingen favorit för min del som den som köper växterna. Men annares gröna ärtor och spenat till anc. och slöjstjärtana äter det dom får plats med i munen bara det går att tugga och svälja. Pansarmalarna gillar toffeldjur och annat som går att håva upp ur granens damm.
            In vino veritas, in aqua sanitas

            Kommentar

            Arbetssätt...