tips på foderautomater?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • GRIZZLY
    • December 2006
    • 867

    tips på foderautomater?

    Nu snart har jag planerat på att dra iväg til Norge för att jobba. Räknat bli där iaf 6 månader. Men då återstår det bara en sak, fiskarna Har ni nå tips på nå bra foderautomater man kan tänkas använda under tiden jag är borta? Såg att dom hade nån eheimautomat på pwss.se men 500:- e inte det lite mkt? Nån som har testat den? isåfall funkade den bra?
  • Bluesman
    • August 2008
    • 177

    #2
    Den funkar säkert bra...men inte i 6 månader utan att fyllas på:-).
    Skaffa någon som ser till akvariet, och som sköter om den automaten....och som kan ringa dig och få råd om något skulle strula.

    Kommentar

    • åheim
      • April 2006
      • 13110

      #3
      vilken automat som passar bäst beror också på om du har täckglas eller plastlock! plastlock så är heim väldigt bra för den är lättplacerad men har du täckglas kan du använda seras automat för 266kr på pwss och den är jättebra!
      Viva Leo Buscaglia

      Kommentar

      • GRIZZLY
        • December 2006
        • 867

        #4
        hehe ne flickvännen kommer å fyller på ibland isåfall. Tänkte försöka få henne att byta vatten i dom också Jag har plastlock utan täckglas okej, ska kika på den

        Kommentar

        • åheim
          • April 2006
          • 13110

          #5
          Ursprungligen postat av GRIZZLY
          hehe ne flickvännen kommer å fyller på ibland isåfall. Tänkte försöka få henne att byta vatten i dom också Jag har plastlock utan täckglas okej, ska kika på den
          Ok! som du säkert sett så kostar alla automater en hel del så då tycker jag du ska köra på eheims för den är bra (den har en liten inbyggd fläkt som snurrar samtidigt som fodertrumman roterar och hindrar att fukt kommer in)
          Viva Leo Buscaglia

          Kommentar

          • Artep
            • June 2008
            • 107

            #6
            Är det någon som vet om Juwels automat är bra?

            Kommentar

            Arbetssätt...