Fönster tabletter?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • beerzon
    • May 2008
    • 877

    Fönster tabletter?



    På denna videon kan man se ena ancistrus hanen äta på något som ser ut som en foder tablett.

    Vet någon vad för foder tablett det är och vart man kan köpa de? Helst i göteborgs området.

  • Gaffel
    • December 2007
    • 6200

    #2
    Ring Hercules Zoo och fråga om dom har Hikari Tropical Algea Wafers som är speciellt utformade till sugmalar, annars finns tex SpiruTabin som är lite mjukare och mer passar ex små sugmalar.
    www.hikari.info
    Life's a bitch and then you die..
    "I might be right handed but im always left-winged"
    Skriv på!

    Kommentar

    • åheim
      • April 2006
      • 13110

      #3
      sera viformo kan du trycka fast på rutan, de vanliga algtabletterna går det inte att göra så med! http://www.guldfisken.se/beta/catalo...bb236ccd8535ba
      Viva Leo Buscaglia

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48147

        #4
        Det är en rätt vanlig form på fodertabletter och de flesta fiskfoderfabrikat har sådana - så dessa borde gå att få tag på i de flesta akvarieaffärer
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • svea
          • February 2005
          • 2476

          #5
          Jag använder JBL Novo Fect. De går bra att trycka fast på rutan. Och alla älskar den, det blir slagsmål!

          Mina bilder
          Min zoon

          Kommentar

          • beerzon
            • May 2008
            • 877

            #6
            Jag vill helst att malarna ska vara intresserad så inte alla andra knuppas och buffras som de brukar göra.

            Kommentar

            • Raggsockan
              • April 2007
              • 644

              #7
              Ursprungligen postat av svea
              Jag använder JBL Novo Fect. De går bra att trycka fast på rutan. Och alla älskar den, det blir slagsmål!
              Hos mig med.

              Kommentar

              Arbetssätt...