Hur pass farligt?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Audion
    • December 2006
    • 205

    Hur pass farligt?

    En dum sak möjligen men jag var tvungen att pröva Kastade i ett litet hörn av en ostkrok i akvariet för att se om det var omtyckt
    De vart helt jävla galna i det Speciellt Praktbotiorna jag har ju på känn att det inte riktigt e rätt kost för fiskar Men eftersom jag såg i en tråd att vissa av er verkar vara väldigt insatt i olika saker som man kan mata dem med så vart jag intresserad av att se exakt hur farligt det kan vara? Skulle ju vara sjysst att kunna dela med sig lördags godis framför filmerna på helgerna
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Ja, särskilt då salta fiskar !
    Det är säkert inte varken hälsosamt för fisken eller för vattnets kvalitét att lägga i ostbågar, och är den inte uppäten så är mitt råd att försöka få upp resterna snarast.
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Audion
      • December 2006
      • 205

      #3
      Ursprungligen postat av ansjo
      Ja, särskilt då salta fiskar !
      Det är säkert inte varken hälsosamt för fisken eller för vattnets kvalitét att lägga i ostbågar, och är den inte uppäten så är mitt råd att försöka få upp resterna snarast.
      Ha ha. Den var i storlek som en ärta så den tog slut på max 20sek Det riktigt bubbla i vattnet då de tog den.

      Kommentar

      • Vic
        • November 2006
        • 1533

        #4
        är ost överhuvudtaget farligt för fiskar?
        Mvh Viktor


        Apistogramma för hela slanten!

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          #5
          Inte en aning, men jag vill nog inte testa.
          Kan iofs vara häftigt om de får gaser i magen av det, så bubblar det från mer än växterna .
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Malinitzi
            • December 2006
            • 2088

            #6
            Håll dej till det som är helt ofarligt. Mina firrar och alla de andra små har FEST då jag lägger i några majskorn (ej skalet), gröna ärtor eller en bit räka. Ska pröva med broccoli och brysselkål också....

            Kommentar

            Arbetssätt...