Hur utfordrar man oxhjärta?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • r0l
    • April 2006
    • 41

    Hur utfordrar man oxhjärta?

    Fick med mig en förpackning oxhjärta till mina Discus, men jag begriper inte hur man utfordrar det. Det ser ut som det bara är en stor fryst kaka av oxhjärta och något vegetariskt snaffs. Bryter man bara av en bit och slänger ner som det är i akvariet?
  • onlyme

    #2
    Ursprungligen postat av r0l
    Fick med mig en förpackning oxhjärta till mina Discus, men jag begriper inte hur man utfordrar det. Det ser ut som det bara är en stor fryst kaka av oxhjärta och något vegetariskt snaffs. Bryter man bara av en bit och slänger ner som det är i akvariet?
    Är det discusquick du har? Om det är den är det bara bryta av en bit och tina den lite innan du slänger ner den till dina discusar

    Kommentar

    • tummen
      • March 2005
      • 5199

      #3
      Ursprungligen postat av r0l
      Fick med mig en förpackning oxhjärta till mina Discus, men jag begriper inte hur man utfordrar det. Det ser ut som det bara är en stor fryst kaka av oxhjärta och något vegetariskt snaffs. Bryter man bara av en bit och slänger ner som det är i akvariet?
      Jag skulle avstå!
      Skaffa istället mygglarver, cyclops, dafnier,räkmix, pellets mm. Proteiner från varmblodiga djur är inte bra i längden för akvariefiskar, levern tar stryk.
      För vilken diskus äter kossor i naturen?
      Senast redigerad av tummen; 23 October 2006, 22:44.
      Thomas "tummen" Wallén

      Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

      Kommentar

      Arbetssätt...