Bra maltabletter?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fisktjejen
    • February 2005
    • 310

    Bra maltabletter?

    Förut hade jag Hikaris maltabletter, men de säljs inte längre där jag brukar handla. Någon som har sett dessa i Stockholm?
    Nu har jag prövar både JBL (smular sönder på en gång) och Tropical som malynglen inte är särskilt förtjusta i. Vilka fodertabletter gillar era malar? Tillägg: Det gäller ancistrusmalar!
  • cobra
    • December 2004
    • 1743

    #2
    Mina äter O.S.I Spirulina Wafers med god aptit...
    Fotosidan.se

    Kommentar

    • Daniel Blom
      • June 2003
      • 1670

      #3
      Mina gillar squash. Finns i en mataffär nära dig.
      Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende,
      och framgången är given.
      Samuel Clemens
      Mina bilder

      Kommentar

      • hfh75
        • April 2005
        • 595

        #4
        Ursprungligen postat av Fisktjejen
        Förut hade jag Hikaris maltabletter, men de säljs inte längre där jag brukar handla. Någon som har sett dessa i Stockholm?
        Nu har jag prövar både JBL (smular sönder på en gång) och Tropical som malynglen inte är särskilt förtjusta i. Vilka fodertabletter gillar era malar? Tillägg: Det gäller ancistrusmalar!
        Wardley Shrimp Pellets Formula + squash eller gurka.....
        /Fredrik

        -En tanke tänkt i trygghet vid upprepade tillfällen har en tendens att bli verklighet.

        Kommentar

        • drd
          • March 2004
          • 5586

          #5
          Köpte en 1 kilos påse med Hiikaritabletter för nån månad sen så mina malar klarar sig ett bra tag framöver.
          Funderar dock på om det finns nån risk att näringen försvinner om det bara ligger och skräpar ?
          Dock i en lufttät påse men man fryser ju in torrfoder typ. tetra diskus så inte näringen ska försvinna.
          ________________________________________________

          Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

          Kommentar

          • Fisktjejen
            • February 2005
            • 310

            #6
            Ursprungligen postat av daniel60
            Mina gillar squash. Finns i en mataffär nära dig.
            Jo, jag ger ofta squash (samt ärtor och brysselkål), men vill även ge fodertabletter för variationens skull.

            Kommentar

            • jagtep
              • March 2006
              • 50

              #7
              Jag ger mina ancistrusar sera wels-chips och det funkar kanon, har dragit upp många kullar med det..dessutom är det väldigt drygt, man ska passa sig för att övermata.

              Kommentar

              Arbetssätt...