Mat till hajmal?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • 96 tubo
    svarade
    mina e 40cm nu och dom damsuger upp räkorna som inget så de rekomenderar jag iallafall allar algtabletter

    Lämna en kommentar:


  • Christerhedberg
    svarade
    Räkor skulle du också kunna prova med. Positivt de =)

    Lämna en kommentar:


  • sandish
    svarade
    Ursprungligen postat av lh.mal
    Hej!
    Köpte hajmalar och de i affären sa åt mig att använda tetraDiscus-mat som tydligen är för discusfiskar. Men hajmalarna äter inte av den maten. Vad ska man ha för foder till hajmalar?Tacksam för svar!

    Näää de brukar inte funka... min brydde sig inte heller om den maten
    Jag matar både med artemia och röda mygglarver... Artemian brukar alla andra fiskar käka upp... men mygglarverna älskar han Han slukar tärningarna hela , så de skulle jag rekommendera

    Lämna en kommentar:


  • Svetsaren
    svarade
    Mina snodde algpellets från Ancitrusarna. Och växte lite för fort, så en omtänksam akvariehandlare tog hand om dem. Annars är Pangasius bäst med bechamelsås...

    Lämna en kommentar:


  • Johanski
    svarade
    Prova strömmingfilé och räkor. Annars går väl diverse pellets bra också. Tänk på att inte mata för mycket då dem kommer växa ur ditt akvarium ganska omgående. http://zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=351&SOK=1

    Lämna en kommentar:


  • lh.mal
    startade ett ämne Mat till hajmal?

    Mat till hajmal?

    Hej!
    Köpte hajmalar och de i affären sa åt mig att använda tetraDiscus-mat som tydligen är för discusfiskar. Men hajmalarna äter inte av den maten. Vad ska man ha för foder till hajmalar?Tacksam för svar!
Arbetssätt...