HusMansKost till fiskarna.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ancristus <3
    • July 2009
    • 277

    HusMansKost till fiskarna.

    Man vill ju ge sina fiskar en balanserad kost, och jag undrar om det finns något i hemmet som man kan ge dom!?

    Sen skulle jag gärna vilja att någon skrev in några tips på djur i naturen som man kan ge dom, och något recept på någon räkmix!

    Även andra tips på mat till fiskarna som man kan köpa i djuraffären, det som ni tycker är bra!
    I China och Ost Indjen hålles den tam i husen. Och hafwa de den framme i rummen i stora Porcellains kärl, då de lägga lite gräs åfwan på wattnet till skuga, och går då fisken der. Och när solen skinner på honom lyser den rätt wakert.- Carl Von Linné

  • Azur
    • March 2003
    • 12946

    #2
    Grönsaker & banan (äts inte av alla), fiskfilé, räkkött, räkrom, kycklingkött... Inte däggdjurskött, helst.
    Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

    Kommentar

    • viggen_l
      • April 2002
      • 117

      #3
      Fungerar det verkligen med kyckling? Borde inte det vara en snarlik sammansättning som däggdjurs kött. De är ju också varmblodiga och fettet stelnar vid lägre temperaturer.

      Kommentar

      Arbetssätt...