Bortrest, hjÄlp!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Yejjeh
    • October 2007
    • 150

    Bortrest, hjÄlp!

    Jo, det är så att imorgon så ska jag åka iväg till mitt landställe. Men jag har haft jätte mycket med jobbet och så och jag har glömt att fixa "fiskvakt". Kan man köpa mat som håller längre? Såg sånna i affären, eller är dom inte bra? Annars, finns det något annat altenativ som håller en vecka?
    Tacksam för snabba svar!
    Söker silvermollys
    Och andra levandefödare
    50 l hörnakvarium bla. Platys och palettcikilder. 60 l Sexkantigt bla.Ensam palettciklig hona medyngel. 15 l yngelakvarium Endast till mina yngel.
  • Johanski
    • February 2007
    • 3044

    #2
    Välmående fiskar klarar en vecka utan mat.

    Kommentar

    • Yejjeh
      • October 2007
      • 150

      #3
      Okej Men gör veckotabletter som man kan stoppa ner vattnet sunkigare?
      Söker silvermollys
      Och andra levandefödare
      50 l hörnakvarium bla. Platys och palettcikilder. 60 l Sexkantigt bla.Ensam palettciklig hona medyngel. 15 l yngelakvarium Endast till mina yngel.

      Kommentar

      • Yejjeh
        • October 2007
        • 150

        #4
        Sälla, kan ni svara snabbt!? Åker mycket tidigt imorgon och måste packa..
        Söker silvermollys
        Och andra levandefödare
        50 l hörnakvarium bla. Platys och palettcikilder. 60 l Sexkantigt bla.Ensam palettciklig hona medyngel. 15 l yngelakvarium Endast till mina yngel.

        Kommentar

        • Tobbe R
          • May 2009
          • 654

          #5
          Vuxna fiskar är inga problem, om det är så att du har yngel är det lite värre. Finns egentligen ingen bra lösning då om du inte har en fiskvakt som är akvarieintresserad. För mycket mat till ynglen förstör snabbt vattnet och ingen mat alls.....r.i.p yngel.
          Tobbe

          Kommentar

          Arbetssätt...