Tips på inredning?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Image
    • July 2007
    • 4

    Tips på inredning?

    Jag har ett akvarie på 54 liter, p.g.a att jag blev tvungen att slänga all annan inredning (alger övertog ) Så har jag bara en kruka som inredning, men jag har tänkt köpa mer. Någon som vet vad som skulle passa?
    Fiskar: 5 kardinaltetror,2 guppys, 4 kopparbarber, 5 Black mollys, 1 mal, osäker på vilken art. ca 5 cm stor.
  • Nå_Nirvana_Nu
    • June 2007
    • 702

    #2
    Har du fortfarande växter i?

    Annars man ha vassrör av något slag och försöka göra det till en mer asien inspirerad miljö nu i OS-tider =)

    Kanske en stav- eller höjdhoppsställning samt en liten fotbollsplan gjord av akvarieväxtgräs och någon slags plaststolpar med lite sytråd runt som nät. alltihopa lägger du naturligtvis röd grus i en oval med lite vit sand som markeringslinjer mellan löparbanorna...

    glöm inte att lite längre bort i ett avlägset hörn ha en liten bur som du kan sätta oliktänkande fiskar i när de inte simmar som du vill....

    anyway Lycka till =)




    MVH NNN

    Kommentar

    • Ibanez
      • July 2006
      • 853

      #3
      haha den va kul faktiskt.. eller fortsätt me en kummunisttema rakt igenom.. röd sand o en bild på mao som plansh hehe..

      nä.. ett sådant kar så gjorde ja som så att ja hade svart sand, skifferstenar som jag dekorerade som en vulkan.. i denna så hade jag en röd lampa och syresten som gjorde en visuell effekt av en vulkan.. i detta kar så hade ja en serrasalmus rhombeus (svart piraya med onda röda ögon)
      karet kallades kort o gott för: HELL..
      Era fiskar ger jag mina till frukost..

      Kommentar

      • Nå_Nirvana_Nu
        • June 2007
        • 702

        #4
        foto tack!!

        =)

        Låter som något man vill beundra på bild

        Kommentar

        • Ibanez
          • July 2006
          • 853

          #5
          Ursprungligen postat av Nå_Nirvana_Nu
          foto tack!!

          =)

          Låter som något man vill beundra på bild

          detta va länge sen o tog banne mig inget foto (ängrar mig nu) men det kommer nog återuppstå igen
          Era fiskar ger jag mina till frukost..

          Kommentar

          Arbetssätt...