redmoor rötter?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Hugobugo
    • January 2019
    • 32

    redmoor rötter?

    Hej, Vet någon vart bästa stället till att köpa redmoor rötter är? Eller bara vanliga rötter. På alla butiker jag har varit på så är det bara små fjuttiga rötter som passar i typ 50 liters kar. Jag har ett juwel vision 180. Jag söker en ganska stor och bred rot som jag kan sätta i mitten av karet. Jag har tänkt att sätta lite växter runt och kanske i eller på om det passar roten. Jag vill gärna ha tips då mitt akvarium ser ut som sk*t just nu. När jag skaffade karet var jag hetsig och bara köpte lite växter men nu ångrar jag mig.

    Jag är öppen för alla förslag!

    MVH Hugo
  • Sleaper

    • September 2008
    • 2878

    #2
    Här finns mycket grejor till hardscape.

    Kommentar

    • Hugobugo
      • January 2019
      • 32

      #3
      Tack så mycket för svaret!
      Jag ska kolla in dem hemsidorna senare idag.

      Kommentar

      • Nando

        • October 2017
        • 6050

        #4
        Om du bor i närheten av Stockholm så kan jag rekommendera Akvarielagret i Bromma. De har massor av fina rötter i olika storlekar.

        Kommentar

        • Hugobugo
          • January 2019
          • 32

          #5
          Ursprungligen postat av Nando
          Om du bor i närheten av Stockholm så kan jag rekommendera Akvarielagret i Bromma. De har massor av fina rötter i olika storlekar.
          Tack för svaret! Jag bor i Stockholm men det är ganska långt till Bromma för mig. Jag har även ingen bil så det blir nog svårt å ta mig dit. Jag har varit där en gång tidigare och jag måste hålla me dig att dem har ett stort utbud av rötter,stenar och plantor. Nästa gång jag åker dit så ska jag defenitivt köpa något!

          Kommentar

          Arbetssätt...