fått en Akvarium lampa, Kan den funka?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zamperoo
    • March 2020
    • 2

    fått en Akvarium lampa, Kan den funka?

    Hej
    Jag har en fråga och chansar på om jag kan få hjälp från er här på forumet då ni har en bred erfarenhet kring ljus m.m. detta är en ren chansning.

    Jag håller på och startar mitt tredje kar och fått en lampa av en kompis som flyttat utomlands. Det är till ett 49 liters akvarium som jag har börjat plantera i. Jag kör dry start och just nu funkar lampan som är till men undrar om ni vet vad denna lampa (se bild nedan) kan räcka? det står inga specifikationer över huvud taget på lampan och kan inte Googla fram något då det inte har några etiketter alls. Ljuset går att reglera och ändrar färg från ljust till blått på kvällen.

    förstår att detta är en krånglig fråga men gör en chansning Tack ! ni är bäst.

    Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users like Zamperoo.


  • admin
    Christian Alfredsson

    • November 2004
    • 11217

    #2
    Tycker absolut att du ska prova! Funkar den inte så är den bara att byta ut. Ser snygg ut dessutom.
    Christian Alfredsson
    Tekniskt ansvarig Zoopet

    Kommentar

    Arbetssätt...