Back to nature tanganyika

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • plusskenford
    • August 2011
    • 252

    Back to nature tanganyika

    Vart köper man snygga back to nature bakgrunder? Och inte nu dom vanliga på cyberzoo pwss osv... Finns det någon bra sida utom Sveriges gränser som kan ta in snygga??? Karet är?720 200*60*60
  • åheim
    • April 2006
    • 13123

    #2
    Du får knalla in i en akvariebutik och be den beställa hem det du vill ha från Imazo, som är återförsäljare åt BTN.
    Viva Leo Buscaglia

    Kommentar

    • plusskenford
      • August 2011
      • 252

      #3
      Jo men finns det inget häftigt utomlands som man kan beställa? Sugen på att titta på alternativ.... Men det kanske är så jag måste göra som du sa kanske är enklast

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Men Back to Nature-bakgrunderna tillverkas ju i Sverige http://backtonature.se/sv/ så de som tillverkas går säkert att få tag i i Sverige. Vill man bygga en egen BTN-bakgrund så rekommenderar jag modulerna. Då kan man skapa en unik bakgrund som man är ensam om.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Jonas1978
          • November 2014
          • 54

          #5
          Jag har aquadecors bakgrund till mitt 540l kar. Kanske 1/3 av priset mot BTN. Tar inte heller lika mycket plats i karet. Dock tror jag BTN har väldigt bra hållbarhet. Den jag har nu från Aquadecor är i någon sorts gummi och verkar väldigt tålig. Den jag hade tidiagare var målade frigolit-modulet.
          Slovenien någonstans tillverkas dessa.

          Kommentar

          Arbetssätt...