Star Trek relaterat inredning...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mehailz
    • January 2015
    • 1

    Star Trek relaterat inredning...

    Hej!

    Håller på med mitt första akvarium på 96L och försöker hitta inredning / decor, i form av ett speciellt fartyg inom tv-serien star trek. Det är snudd till omöjligt att hitta detta verkar det som, om ni vet något får ni gärna säga till Annars undrar jag om man kan ta andra plast fartyg och lägga i botten?

    Isåfall, vilka material måste det vara gjort utav, och vilka färger funkar inte och så?

    Så inget går fel liksom...

    Tack på förhand för all hjälp!

    MVH / M
  • flygrc
    • June 2006
    • 2755

    #2
    Det går att försegla med epotex eller liknande.
    https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
    Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Ursprungligen postat av mehailz
      Hej!

      Håller på med mitt första akvarium på 96L och försöker hitta inredning / decor, i form av ett speciellt fartyg inom tv-serien star trek. Det är snudd till omöjligt att hitta detta verkar det som, om ni vet något får ni gärna säga till Annars undrar jag om man kan ta andra plast fartyg och lägga i botten?

      Isåfall, vilka material måste det vara gjort utav, och vilka färger funkar inte och så?

      Så inget går fel liksom...

      Tack på förhand för all hjälp!

      MVH / M
      Jag tror att det är svårt att veta om det funkar i vatten utan att man testar.
      Visst om man få kontakt med tillverkaren så kanske de vet vilka färger som har använts men idag tillverkas det mesta i Kina så det lär nog bli svårt.
      Samma sak gäller säkert också för att veta om plasten avger något.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      Arbetssätt...