720L

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Qwerty
    • December 2003
    • 526

    720L

    hur monga påfågel ciklid oscars kan man ha i ett akvarium op 720L som dom blir fullvuxna?
    363L 4st eldbukar , 3sebra ciklider och 2st jack dempsey , 540L malawi mbunas , 60 molly odling. ska köpa 720L till mina amerikanare snart
  • Zamad
    • May 2003
    • 310

    #2
    jag fick tipset att köpa 4st och sen spara ett par av dom. Går säkert att ha fler, men då blir det nog massa fighting=(

    Kommentar

    • Qwerty
      • December 2003
      • 526

      #3
      vart ska man göra va dom andra ? men kan man bara ha dom eller kan man ha andra sydamerikanske?
      363L 4st eldbukar , 3sebra ciklider och 2st jack dempsey , 540L malawi mbunas , 60 molly odling. ska köpa 720L till mina amerikanare snart

      Kommentar

      • MikaelE
        • December 2003
        • 350

        #4
        Fisk som rekommenderas till oscar är guldsöm, jack dempsey och texasciklid.

        Dock finns det ju alltid folk som har fått problem med dessa blandningar men det kan funka...
        Discusbilder -----> http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=150569
        Skriv gärna kommentar!

        Kommentar

        • Qwerty
          • December 2003
          • 526

          #5
          hur stor chans att det funkar?
          363L 4st eldbukar , 3sebra ciklider och 2st jack dempsey , 540L malawi mbunas , 60 molly odling. ska köpa 720L till mina amerikanare snart

          Kommentar

          • MikaelE
            • December 2003
            • 350

            #6
            Stor chans på främst Jack dempsey och guldsömmen. Köp helst någon av dom inte båda två. SKaffa ej heller för många så att det blir för trångt när dom börjar växa till full storlek.
            Discusbilder -----> http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=150569
            Skriv gärna kommentar!

            Kommentar

            • Qwerty
              • December 2003
              • 526

              #7
              men mexikanska är ju snyggast
              363L 4st eldbukar , 3sebra ciklider och 2st jack dempsey , 540L malawi mbunas , 60 molly odling. ska köpa 720L till mina amerikanare snart

              Kommentar

              Arbetssätt...