Fluval fx4

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mathias5053

    • November 2005
    • 77

    Fluval fx4

    En liten fråga har vart utan akvarium ett par år nu men äntligen hittat ett litet akvarium på 250 liter ett akvastabil fusion helt nytt men när jag beställt akvariet så såg jag att det inte ingick pump/ytterfilter. Så nu undrar jag om det går att köpa ett filter som är lite större än vad jag behöver men hittade ett fluval fx4 då jag ska skaffa större akvarium om kanske ett år. Är det alldeles för kraftigt ett sådant filter eller fungerar det mvh Mathias
  • mathias5053

    • November 2005
    • 77

    #2
    Ja kanske får tänka om lite för jag hade tänkt ha en del växter 👍

    Kommentar

    • stefanr72
      • November 2010
      • 1022

      #3
      Ursprungligen postat av mathias5053
      En liten fråga har vart utan akvarium ett par år nu men äntligen hittat ett litet akvarium på 250 liter ett akvastabil fusion helt nytt men när jag beställt akvariet så såg jag att det inte ingick pump/ytterfilter. Så nu undrar jag om det går att köpa ett filter som är lite större än vad jag behöver men hittade ett fluval fx4 då jag ska skaffa större akvarium om kanske ett år. Är det alldeles för kraftigt ett sådant filter eller fungerar det mvh Mathias
      Det beror lite på vad du ska ha för fisk.

      Kommentar

      • Sleaper

        • September 2008
        • 2876

        #4
        Jag hade valt Oase Biomaster. Det bästa ytterfilter jag haft. Oase BioMaster - GodhemsZoo

        Kommentar

        • Elliotfiske10
          • February 2023
          • 191

          #5
          fluval 407 kanske?

          Kommentar

          Arbetssätt...