Eheim 4+ ytterfilter

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • veronika_420L
    • October 2017
    • 17

    Eheim 4+ ytterfilter

    Hej. Jag köpte denna ytterpump som jag är väldigt nöjd med, men nu verkar det stört omöjligt att hitta filtermaterial att köpa? Tänker den blå "riviga" och den vita finpartikeluppfångande. Måste jag köpa löst material och klippa själv? Nån som vet någon webbsida annars?
  • åheim
    • April 2006
    • 13124

    #2
    Utforska vårt omfattande sortiment av filtermedia för ytterfilter, perfekt för varje akvarium. Från välkända märken som Eheim och Fluval till universella alternativ som Aqua Nova, hitta det perfekta filtermaterialet för att förbättra vattenkvaliteten.
    Viva Leo Buscaglia

    Kommentar

    • Björn J.
      • November 2017
      • 1049

      #3
      Ursprungligen postat av veronika_420L
      Hej. Jag köpte denna ytterpump som jag är väldigt nöjd med, men nu verkar det stört omöjligt att hitta filtermaterial att köpa? Tänker den blå "riviga" och den vita finpartikeluppfångande. Måste jag köpa löst material och klippa själv? Nån som vet någon webbsida annars?
      Var bor du? eller rättare sagt, har du någon Hornbachbutik i ditt närområde? De Hornbach jag känner till har en zoo-avdelning, och där säljer de två olika blåa filtermattor med olika maskstorlek.
      jag sågar mina till rätt format i bandsågen, men det går lika bra att skära i dem med en vass filékniv eller tandad brödkniv.
      Jag hittar nu inte just dessa mattor i Hornbach web-butik, men du kan ju kola denna länken ändå https://www.hornbach.se/shop/Akvaris...-listning.html

      Kommentar

      • Christer5
        • July 2015
        • 915

        #4
        Slopa den vita den bara kleggar igen och klipp till blå själv.

        Kommentar

        • veronika_420L
          • October 2017
          • 17

          #5
          Tack för svar. Jag har ingen Hornbach här vad jag vet (Västerås), länken verkar bra, den ska jag kolla in. Slipper helst klippa själv :-)

          Kommentar

          Arbetssätt...