Eheim professional 4+

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • åheim
    • April 2006
    • 13126

    Eheim professional 4+

    Den som funderar på att skaffa ett av dessa filter eller tycker att Eheim allmänt är toppnotch kan finna denna video informativ! Ärligt talat så blir jag sne.. ok om man köper ett otroligt billigt filter, då kan man inte kräva allt men betalar man vad eheim vill ha för deras grejer så ska det vara bling bling perfekt! https://www.youtube.com/watch?v=b-sPyqBOTcA
    Senast redigerad av åheim; 09 December 2018, 20:09.
    Viva Leo Buscaglia
  • veronika_420L
    • October 2017
    • 17

    #2
    Hmm han verkar fått ett måndagsexemplar. Jag har detta filter och känner inte igen mig alls. Det har funkat enkelt och felfritt. Lätt att sätta ihop är det också.

    Kommentar

    • åheim
      • April 2006
      • 13126

      #3
      Ursprungligen postat av Christer5
      Jag har flera av dessa filter ,har inga problem man kan undra vad han sysslar med,har nog betalt från en ett annat fabrikat.
      Haha nää... betalt kan jag lova att han inte har
      Man ser ju hur filterkorgarna trycks ihop när han trycker lite och hur plasten går sönder om man sätter korgen lite fel... Jag har inte så mycket, men en del erfarenhet av eheim och det jag råkat ut för är spruckna slangfästen på ytterfilter och spruckna filterbehållare på 2252 och 2048.

      Pondguru som har gjort klippet arbetar pro bono och folk skickar sina filter till honom och han fyller dem med media enligt hans tycke, helt kostnadsfritt för ägaren av filtret!
      Ja man får väl skapa sin egen uppfattning om hur rättvisande klippet är...
      Själv tror jag mer på det jag ser än det jag hör.
      Senast redigerad av åheim; 11 December 2018, 19:58.
      Viva Leo Buscaglia

      Kommentar

      Arbetssätt...