Nu är det nära!!! Och snö har vi också fått. Lite grann men tillräckligt för att känna lite julstämning. Bilden tagen nu under morgonkvisten.

Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_1094 (1280x699).jpg
Visningar: 1
Storlek: 91,8 KB
ID: 2345555

Barnen var ute nästan hela dagen igår och gjorde snögubbar, snölykta och något som är början till en borg. Ja... borgen är inte mer en ca 10 cm hög kant... Hehehe! Men de hade kul! Fast en av snögubbarna gillar jag inte riktigt... Den står och stirrar upp mot sovrumsfönstret... Creepy!

Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_1079[1].jpg
Visningar: 1
Storlek: 120,1 KB
ID: 2345556

Och jag har tydligen vart lite snäll i år. "Tomten" (min man, ni minns ju att den riktiga Tomten inte finns mer. ) kom med en ny Canon skrivare till mig. Den gamla vart total slaktad efter att nya "fuskpatroner" läckt bläck i hela skrivaren (jag beställde original patroner men fick pirat. Jag såg inte det förrns det var försent ). Så nu är jag glad att kunna skriva ut foton m.m. igen.

Alla julklapparna är inslagna. Satt till 00.30 i natt. Tror ungarna kommer uppskatta sina klappar. Jag uppskattade i alla fall Guitar Hero med Aerosmith spelet... Hahahaha!! Hittade ett i princip oanvänt kitt med kartong på Tradera. Ungarna har tjatat om det där men tyvärr verkar gitarren inte finnas i butik längre?? Men nu hade man tur och vann budgivningen och man måste ju prova varorna så de fungerar... Eller hur? Jag fastnade i nästan 2 timmar med "provspelningen".

Jag hoppas alla får en riktigt God-Jul och tänk på att både hålla avståndet och hastighet i trafiken om man nu ska ut och fara!

God-Jul!

Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_1090 (576x1024).jpg
Visningar: 1
Storlek: 473,3 KB
ID: 2345557