Japp, 30 st är dom nu som behöver bli lite jagade, för inte fan stimmar dom. Dom simmar lojt omkring, gömmer sig och kan med nöd och näppe titta fram ifall man matar dom. Vilka är dom? Hmm mina slappa kardinaler pratar jag om. För slappa är dom ingen fart alls. Behöver någon större fisk som skrämmer fart i dom.
Har ju funderat en del på Fantomtetra, men det räcker kanske inte. Vet inte vad jag skall stoppa i men något behövs. Gjorde mitt första vattenbyte i dag sen uppstarten, använde lite vattenberedningsmedel även denna gång ( dom lata jäklarna stimmade inte ens när jag var nere och pillade i
karet )

Dagarna rulla och veckorna går fort nu, och vilken Indiansommar vi har nu. Idag har vi haft 20 grader helt underbart. Meckade med cykeln idag, har inte cyklar sen i början av Juni. Sen Natalie dog har jag ju inte direkt haft någon anledning att cykla någostans på eftermiddagarna.

Men nu skall kompisen opereras och jag skall passa hennes häst i en månad, tog mig en sväng det var både ovant och skönt att cykla igen, fick dock hejade impulsen att sträcka ut handen och hälsa på Mc-förarna jag mötte ( vi som kör MC hejar nästan alltid på varandra när man möts på vägarna).

Ser fram emot nästa helg och att få se Christians fiskar.
Ha det underbart!
/b